به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها و مهارت های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشاراتی، فرهنگ سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دستیابی به راه کارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه و فراهم شدن بستر مناسب برای عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی انجام شد.
این جشنواره در ۱۱ بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی؛بصری، رسانههای دیداری و شنیداری، رسانههای دیجیتال، تبلیغات مکتوب (شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی)، نحوه ارائه آثار و بخش ویژه پذیرای آثار روابط عمومی های کشور است.
گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.
محمد ده بیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این ارتباط با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های روابط عمومی و همچنین استفاده از نیروی جوان و خلاق در کسب رتبه های برتر این جشنواره تاثیر بسزایی داشته است، اظهار کرد: استفاده از آخرین متدهای تولید محتوای حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز از دیگر شاخص های موفقیت در این عرصه بوده است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در راستای چشم انداز این شرکت، هوشمندسازی همه اقدامات را در دستور کار دارد، گفت: بر این اساس استفاده از هوش مصنوعی در برنامه های آتی تولیدات روابط عمومی، در اولویت قرار دارد.