شبکه ارتباطی همراه اول در شهر چمران شهرستان ماهشهر با نصب و راه اندازی دکل و سایت پرسرعت جدید توسعه و تقویت شد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین: مهندس فلاح مدیر مخابرات منطقه خوزستان اعلام کردند، در ادامه اجرایی شدن عملیات پروژه فاز ۹ توسعه شبکه ارتباطی همراه اول به منظور تقویت ارتباطات سیار برای بهره‌مندی مشترکین از خدمات مطلوب و با کیفیت و افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور، سایت پرسرعت همراه اول با تکنولوژی از نوع نسل 2، 3 و 4 در شهر چمران ماهشهر نصب و راه اندازی شد.

بر اساس این خبر عملیات نصب و راه‌اندازی این دکل و سایت پرسرعت جدید همراه اول، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از مکان یابی، تملک مکان و تأمین بستر زیر ساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در شهر چمران ماهشهر اجرایی شده است.

با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت شهری به شبکه گسترده همراه اول، کانال‌های ترافیکی شبکه افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در محدوده این سایت باعث تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکین در شهر چمران ماهشهر از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالاتر بهره مند شدند.

گفتنی است: پروژه‌های توسعه‌ای ارتباطات مخابراتی از جمله توسعه شبکه همراه و اجرای نهضت جهادی فیبر مخابرات از جمله اقدامات مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خوزستانی است که این. پروژه‌ها همچنان در حال اجراست.

۴۶