نوکیا عرضه لومیا را از یازدهم ژانویه در آمریکا آغاز می‌کند.

نوکیا و تی‌موبایل اولین ویندوزفون نوکیا را برای ایالات متحده راه اندازی کردند. اولین اقدام آنها برای اینکه جایی در میان کاربران تلفن همراه پیدا کنند؛ عرضه این ویندوز فون با قیمت 49 دلار به مدت 2 سال است.

با وجود اینکه همین قیمت پایین ممکن است به فروش لومیا 710 در برابر رقیب قدرتمند و پرفروشش، آندرویید گوگل کمک کند ، اما نمی توان ویژگی های دیگر لومیا از جمله یک پردازنده 1.4 گیگا هرتزی و صفحه نمایشگر 3.7 اینچی و همینطور اینترفیس تازه رونمایی شده آن را نادیده گرفت. عرضه لومیا از یازدهم ژانویه آغاز خواهد شد.

کریس وبر رئیس بخش ایالات متحده نوکیا در روز 13 دسامبر به eweek گفت که مخاطبان در نظر گرفته شده برای لومیا اولین خریداران اسمارت فون ها هستند.
او ادامه داد: این تاکنون بزرگترین فرصت برای نوکیا در ایالات متحده بوده است.
نوکیا می خواهد نسخه 800 لومیا را به صورت بین المللی عرضه کند اما وبر و مدیران دیگرآن ،از آنجاییکه ممکن است عرضه لومیا 710 فقط برای ایالات متحده باشد تمایلی به انجام این کار ندارند.
شرط بندی نهایی مایکروسافت برای این کمپانی این است که نوکیا سیستم عامل های وطنی خود را به نفع ویندوز فون متروک گذاشته است. اگر لومیا 710 و سایر تولیداتش نتوانند موفقیتی در بازار فروش کسب کنند این سازنده فنلاندی تلفن های همراه در موقعیت بدی قرار خواهد گرفت. اما این واضح است که بین قیمت پایین و مشخصات نهایی بالاتر ، موفقبت نوکیا بسیار سخت خواهد بود.

2121

منبع: خبرآنلاین