دعوای کار کردن زنها در خارج از خانه و کمک خرجی بودن آنها در زندگی، احتمالا به اندازه مدرن شدن جامعه ایرانی سابقه دارد. اما چرا این دعوا تمام نمی شود؟

خبر این قدر به زنهای ماشین نویس شهرداری حقوق ندهید/بفرستیدشان خانه تا شوهرداری کنند با واکنش های مختلفی مواجه شد. زنان و مردان مختلفی درباره این خبر نظر دادند و الببته با هم بگو مگو کردند.

یکی از کاربران که ظاهرا خانم است، نوشته: "ببخشیدا اگه خانما کار نکنن ، آقایون به تنهایی از پس هزینه های زندگی بر می آن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با این اجاره ها و مخارج بالا ، باید حتما خانما کار کنن تا مردا شرمنده زناشون نشن از بی پولی"
کابر دیگری هم نوشته: "کی گفته خونه خانم ها یشاغل درهم وبرهم است من یک شاغلم که سال تا سر سال هم کار بیرون می کنم هم بچه داری و شب ها تا تموم کار ها یخون رو انجام ندهم نم یخوابم تازه هر چند شب یکبار باید مهمون داری هم بکنم اون هم از نوع فامیل شوهر."

اما نظراتی مانند این پاسخ های مردانه هم دارد. مثلا: "به خدا قسم عمده طلاقهایی که وجود دارد بدلیل این است که زنها سر کار هستند و توقعاتشان از زندگی بالا رفته و کار منزل نمی کنند و همین استقلا ل مالی که پیدا کرده اند تمکین نمی کنند"

و کاربر دیگری هم نوشته: "دیدید که هر روز هم چه سرکوفتی به شوهراشون می زنن که خونه دارا این می کنن و خونه دارا.... خونه خونه دار و کارمندا رو با همیگه مقایسه کردین؟ خونه دارا خونه هایی تمیز و شسته رفته. کارمندا خونه ای درهم وبرهم و ..."

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات اینجا را بخوانید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی منتشر شده اند و یا در این خبر می بینید، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست. خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

 

منبع: خبرآنلاین