حضور موسی سردار کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خبرآنلاین و پاسخ های او به سوالات کاربران خبرآنلاین، با استقبال مخاطبان روبرو شد

هرچند ظاهرا کاربران از پاسخ های او راضی نشده اند و عمده آنها که درباره حذف معافیت کفالت سوال داشتند، حذف آن را همچنان دور از انصاف می دانند و معتقدند ستاد کل نیروهای مسلح می توانست حداقل قانون کفالت را برای متولدان سال 72 اجرا کند نه مشمولانی که در آستانه معافیت کفالت هستند و البته سالهاست با توجه به این قانون برای زندگی برنامه ریزی کرده اند.

اما یکی از کاربران خبرآنلاین در ساز مخالف با دیگر کاربران نوشته است: "مگر خون کسانی که تک فرزند هستند و پدر 60 ساله انها هیچ مشکلی ندارد و از یک جوان 18 ساله هم قوی تر و سالم تر است از انها که 2 سال در بدترین شرایط اب و هوایی سرباز بودند و با درجه ستوان 1 در کوه و کویر و لب مرز خدمت کردند و عمر ، فرصتهای شغلی و هزار تا مورد دیگر انها به باد هوا رفت و الان هم برای انها کار نیست رنگین تر است که این عزیزان از خود متشکر!! به صرف یک قانونی که هیچ معنی و مفهوم عقلی و علمی ندارد باید معاف شوند و بتوانند از این فرصتها استفاده کنند و دیگران هم سنشان بالا رود و فرصتهای مفید را از دست بدهند! حالا که عدالت اجرا شده ناراحت هستند! عجب چقدر انصاف و جوانمردی را خوب معنی کردند!! خدا پدر هرکسی که این قانون تبعیض امیز و غیر انسانی را لغو کرد حفظ کند و مرد عنایت خود قرار دهد!!"

چند نمونه دیگر هم از این مخالفت ها وجود دارد که می توانید در این خبر، این خبر، این خبر و این خبر ببینید. برای خواندن دیگر نظرات، پاسخ و رای به آنها به همین خبرها مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبرهای لینک شده وجود دارند و یا در این خبر می بینید، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست، خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

منبع: خبرآنلاین