حضور سیدمحمد خاتمی با واکنش متفاوت کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

  به گزارش خبرآنلاین، سیدمحمد خاتمی امروز بعدازظهر با حضور در پای صندوق رای مستقر در حسینیه پنج تن در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ، رای خود را به این صندوق انداخت. اقدامی که صادق زیبا کلام آن را غیر منتظره ندانسته بود.
 با این حال، برخی از کاربران این خبر را نادرست دانسته اند. یکی از آنان با عبارت «دروغ محضه» نوشته است: «بعدا این خبر را خودتان تکذیب می کنید.» کاربری که ظاهرا مخالف حضور انتخاباتی خاتمی بوده نوشته است: «این آقا که برای انتخابات شرط گذاشته بود!!!»
 در مقابل یکی از کاربران، با نام امین از این اقدام خاتمی تقدیر کرده و نوشته است: «خاتمی یه اصلاح طلب واقعیه. همیشه نگاهش برای تغییر به صندوق رای بوده و خواهد بود.»
یکی نفر دیگر هم با تقدیر از خاتمی او را سیاستمدار اخلاق مدار خوانده است و کاربری با نام هم وطن نوشته است:« او همیشه روحیه مشارکتی دارد.»
 سه کاربر دیگر هم با عبارتی چون «خاتمی روسفیدمان کردی»، «صدر بار گفتم خاتمی با نظام است و عده ای میخواهند او را جدا کنند»، «خاتمی نشان داد اصلاح طلب واقعی است» و «خاتمی از مردم، با مردم و برای مردم است» از اقدام وی تقدیر کردند.
 سید نصیر عمدی هم در این زمینه نوشته است: همه انتخابات یک طرف و آمدن خاتمی طرف دیگر. کاربر بدون نامی هم در کامنت خود به کنایه نوشته است: «آقایان اصلاح طلب چشم شما روشن!!»
کاربری به نام سعیدی هم نوشته است:«سوپاپ اطمینان واسه همین روزاست دیگه.»
 کاربر بدون نام هم نوشته است :«سید علاقه ام به شما بیشتر شد.مطمئنم همیشه بهترین کار را میکنی.»
/29212
منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها