۶۰ سال پیش ۳ تولیدکننده اصلی پودر لباسشویی در ایران برای جذب مشتریان در پایین آوردن قیمت با هم رقابت داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در زمستان سال ۱۳۴۳ پودرهای لباسشویی برف، دریا و بال در بازار ایران بیشترین سهم بازار مصرف را داشتند.

بهمن و اسفند همزمان با اوج گرفتن خانه تکانی‌ها و استفاده از پودرهای لباسشویی، تولیدکنندگان پودرهای پرمصرف ایرانی با اعلام پی در پی تخفیف در  قیمت مصرف‌کننده قصد فروش بیشتر در بازار را داشتند.

اطلاعات‌آنلاین نوشت: آگهی‌هایی این ۳ پودر را به روایت روزنامه اطلاعات ۶ و ۷ و ۸ اسفند ۱۳۴۳ بخوانید.

۲۲۳۲۲۵