نماینده​ای که در شش دوره از مجالس هشت​گانه ایران، عضویت داشته، در دوره​ای خانه​دار شده که نماینده نبوده است.

محمدرضا باهنر نماينده تهران در گفت​وگو با خبرآنلاين، گفت: من تا مجلس ششم نتوانسته بودم يک خانه قابل قبول و درخور براي خانواده​ام تهيه کنم. همسر مرحومم مي​گفت من 27 سال با تو زندگي مشترک داشتم و 13 بار اسباب کشي کرده​ايم. خانم​ها مي​دانند که چقدر اسباب کشي سخت است و زحمت دارد. مجلس ششم که مجلس نرفتیم اين برکت را براي ما داشت که توانستيم خانه دار شويم.
او که هم اکنون در قيطريه منزل دارد، اظهار داشت:  براي اغلب نماينده​هايي که حتي فقط يک دوره نماينده بوده​اند؛ سخت است که بعد از دوره نمايندگي برگردند سر کارهاي قبل يا سطح پايين. ولي من در آن دوره عضو هيات مديره غيرموظف شهرک جديد واوان، شدم که در رده مديريتي، در رده هشتم به شمار مي​رود. من در جلسات آنها شرکت مي​کردم و نظرات مشورتي مي​دادم. اگر ريا نمي​شود بگويم که در آن دوره ماشين نداشتم و با پرايد شرکت، خودم رانندگي مي​کردم و تا آنجا مي​رفتم و مي آمدم.
باهنر در حال حاضریک ماشین دارد و در پاسخ به اينکه خودتان رنندگي مي​کنيد يا راننده داريد؟، گفت: «کسی اسبش رو نمی ده کس دیگری بتازونه! خودم رانندگی می کنم.»
او که مي​گويد اگر بيرون مجلس بود، درآمد خيلي بيشتر از الان مي​داشت، در پاسخ به اينکه «الان حقوقتان چقدر است؟» گفت: حقوق دريافتي​ام حدود دو ميليون تومان است. نماينده تهران همچنين در پاسخ به اينکه «چقدر در حساب بانکي تان پول داريد؟» ادامه داد:  حساب بانکي من شخصي نيست ولي حدود پنج شش ميليون تومان.
مشروح اين گفت​وگو را اينجا بخوانيد.
/2929
منبع: خبرآنلاین