عضو فراکسیون اقلیت مجلس می‌گوید قضایای امروز مجلس در شأن نمایندگان و مجلس نبود.

قدرت‌الله علیخانی نماینده مردم قزوین و عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم که از راهیابی به مجلس بعدی بازمانده است در حاشیه جلسه علنی امروز در گفت‌‌وگو با خبر‌آنلاین در خصوص پس گرفته شدن امضاهای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: من از ابتدا هم با استیضاح مخالف بودم البته کاری با مرتضوی ندارم ولی شیخ‌ الاسلام چهره سیاسی نیست .
وی با اشاره به نظراتش در خصوص استیضاح، گفت: روز اولی هم که برای امضا گرفتن پیش من آمدند به استیضاح‌کنندگان گفتم شما مظلوم‌کشی می‌کنید و اگر می‌توانید عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور را مطرح کنید.
وی با بیان اینکه امروز هم استیضاح‌کنندگان کار را خراب کردند و برای شأن مجلس هم بد بود، تصریح کرد: ابتدای صبح بعد از نوشته آقای حداد نمایندگان امضا‌ها‌یشان را پیش گرفته بودند در حالی که احمدی‌نژاد به مجلس آمده بود و آقای ابوترابی هم نقل می‌کند که احمدی‌نژاد بر سر مواضع‌اش بوده است.
علیخانی با اشاره به برخی تذکرات از سوی نمایندگان در اعتراض به پس گرفته شدن استیضاح،‌ گفت: من کاری به این حرف‌ها ندارم ولی قضایای امروز مجلس زیبنده نمایندگان نبود و نمی‌شود با حکمیت مجلس را اداره کرد و ما حق کدخدامنشی نداریم.
وی با بیان اینکه کد‌خدامنشی به نفع مجلس تمام نشد و شأن مجلس آسیب دید، گفت: حوادثی که امروز در مجلس اتفاق افتاد در شأن مجلس و نمایندگان نبود.
27219
منبع: خبرآنلاین