مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از ساماندهی اسناد اداره کل راه و شهرسازی با هدف به روزرسانی و آرشیو پرونده‌ها و اسناد املاکی و مالی به صورت الکترونیکی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجتبی دائی دائی، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: در سومین مرحله و در ادامه طرح های آرشیو الکترونیکی اسناد، اداره کل راه و شهرسازی، مراحل تکمیل آرشیو اطلاعات و اسناد را در دستور کار قرار دارد.

دائی دائی افزود: آرشیو اسناد الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی با هدف به روزرسانی و ساماندهی پرونده‌ها و اسناد املاکی و مالی اجرا می‌شود و در واقع به جای آرشیو فیزیکی، آرشیو الکترونیکی اسناد انجام خواهد شد و تمامی اسناد سازمان در این آرشیو نگهداری و مدیریت خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح و به منظور حذف گردش فیزیکی پرونده ها، مراحلی مرتبط با اسکن اسناد، بررسی نقشه ها، به روز رسانی پرونده‌ها انجام شده و پس از بررسی و تکمیل اطلاعات و محتویات پرونده‌ها مراحل تکمیل آرشیو اطلاعات انجام خواهد شد.

دائی دائی ادامه داد: طرح ساماندهی بایگانی های اداره کل راه و شهرسازی با دستور وزیر وقت راه و شهرسازی در اواخر سال ۱۳۹۸ جهت اجرا به ادارات کل استانی ابلاغ شده است.

48