مشترکین فیبر نوری مخابرات خرابی‌های خود را از طریق ۲۰۲۰ اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، ، علی پناهی مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت: مشترکین سرویس‌های فیبر نوری (FTTH) مخابرات در صورت بروز هرگونه اختلال یا خرابی در خدمات خود می‌توانند موضوع را از طریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ۲۰۲۰ اعلام کنند.

وی افزود : کارشناسان پشتیبانی مخابرات پس از دریافت گزارش، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع خرابی اقدام خواهند کرد.

علی پناهی ضمن قدردانی از همراهی مشترکین تأکید کرد که ارتقای کیفیت خدمات و تداوم ارتباط پایدار، از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه در حوزه ارتباطات ثابت و فیبر نوری به شمار می‌رود.

منبع: خبرآنلاین