به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «سعید وزیری نژاد»، شهردار آبیک با اشاره به اهداف اصلی اجرای طرح فواد اظهارکرد: بهبود کیفیت خدمترسانی، رسیدگی سریع و آنی به درخواستها و مطالبات شهروندان، ارتقاء فرهنگ پاسخگویی در دستگاههای اجرایی و همچنین جلب اعتماد و رضایت مردم از نظام اداری از جمله اهداف طرح فواد است که تقویت فرآیندهای پاسخگویی، افزایش شفافیت و استفاده از فناوریهای نوین برای رسیدگی به فوریتها را محقق می کند.
وی اصلی ترین هدف اجرای این طرح را ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و کاهش زمان پاسخگویی به درخواستها و شکایات ایشان از دستگاههای خدمت رسان عنوان کرد.
شهردارآبیک با تأکید بر ضرورت سرعت و دقت در پاسخگویی به شکایات اداری شهروندان از سوی مدیران شهرداری آبیک، بیان کرد: طرح فوریتهای اداری (فواد) بهعنوان یک طرح نوین، با هدف استقرار نظام پاسخگویی فوری، دقیق، مسئولانه و مؤثر به درخواستها و شکایات شهروندان در مدتزمان حداکثر سه ساعت، اجرا می شود.
وزیری نژاد خاطرنشان کرد: طرح فواد علاوه بر کاهش زمان پاسخگویی، بهدنبال ایجاد بستر ارتباطی مؤثر و مستمر میان سطوح مختلف مدیریتی است.
شهردارآبیک، ارتباط موثر و هماهنگ میان مدیران ارشد و میانی، جهت ارائه گزارش به موقع را از جمله مزایای این طرح برشمرد.