سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛استقلال خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کرد از آسیا حذف شد. هنوز بازی تمام نشده بود که استقلالی‌ها بازی را باخته بودند. جنگ روانی اصفهانی‌ها جواب داد و کار به جایی کشیده بود که رحمتی می‌خواست به خاطر فحاشی‌های هواداران، از دقیقه 40 زمین را ترک کند. گرچه رحمتی در زمین ماند و تا دقیقه آخر در دروازه استقلال ایستاد، اما او در نیمه اول دو گل خورده بود و دیگر برای برنده شدن استقلال، کاری از دستش برنمی‌آمد. همه چیز دست مهاجمان استقلال بود تا دروازه سپاهان را باز کنند و امید را به هواداران خود برگردانند. اما این اتفاق تا دقیقه آخر نیفتاد و استقلال با همان دو گلی که در نیمه اول خورده بود، بازی را باخت.

گل اول را برونو سزار در دقیقه 6 بازی زد. در دقیقه 33 هم محسن بنگر گل دوم را زد تا فاصله استقلال و سپاهان را زیادتر کند. همین دو گل کافی بود تا سپاهان مسابقه حساس با استقلال را ببرد و به جمع 8 تیم نهایی آسیا صعود کند. حالا استقلال از آسیا حذف شده و هواداران این تیم که آرزوی دیدن سومین ستاره روی پیراهن خود را داشتند، برای رسیدن به قهرمانی آسیا باید یک سال دیگر صبر کنند.
تقابل دو تیم ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گرچه منجر به حذف یکی از تیم‌های ایرانی شد، اما خوبی‌اش این بود که حالا ایران قطعا یک نماینده در جمع 8 تیم برتر این قاره دارد!
 
43 43
منبع: خبرآنلاین