تیموتی شالامِه، بازیگر نامزد اسکار، با تور تبلیغاتی غیرمتعارف فیلم جدیدش «مارتـی معظم» توجه زیادی در هالیوود به خود جلب کرده است؛ تور تبلیغاتی‌ای که هم با استقبال و هم با جنجال مواجه شده و فروش عالی فیلم در هفته نخست اکران محدود، نشان از تأثیرگذاری آن دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیموتی شالامِه طی هفته‌های اخیر با تور تبلیغاتی غیرمعمول فیلم خود، «مارتـی معظم»، در هالیوود خبرساز شده است. بخشی از این تبلیغات، با استقبال روبه‌رو شده‌اند (برای مثال پارودی جلسه بازاریابی A24 که به بالن نارنجی «مارتـی معظم» انجامید)، اما مصاحبه‌های شالامه بسیار بحث‌برانگیز و دودسته‌کننده بوده‌اند.

در یکی از مصاحبه‌های پرحاشیه که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت، شالامِه اعلام کرد که نقش خود در «مارتـی معظم» بهترین نقش‌آفرینی او تاکنون است و طی هفت، هشت سال گذشته «بهترین اجراهای ممکن» را ارائه کرده است. او افزود: «نمی‌خواهم مردم این را دست‌کم بگیرند. خودم هم نمی‌خواهم دست‌کم بگیرم. این واقعاً کار سطح بالاست.»

شالامِه همچنین در برنامه صبح بخیر آمریکا اظهارات مبهمی درباره موفقیت فیلم بیان کرد که بسیاری در شبکه‌های اجتماعی آن را به پیش‌بینی دریافت اسکار توسط او تعبیر کردند. او گفت: «می‌خواهم فیلم موفق شود. می‌خواهم همه چیز بدرخشد. حقیقت این است که به «مارتـی معظم» اعتماد دارم و تا تابستان آینده… مطمئنم که می‌دانم نتیجه چه خواهد شد.»

صرف‌نظر از نیت شالامِه، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی رفتار او را خودپسندانه تلقی کرده و از این موضوع دلخور شده‌اند. شالامِه اخیراً در مصاحبه‌ای با ایندی وایر توضیح داد که تور تبلیغاتی او کاملاً با انرژی و روح فیلم هماهنگ است: «این همان روح مارتـی است و فکر می‌کنم این در نهایت یک فیلم اورجینال است، در زمانی که فیلم‌های اورجینال واقعاً عرضه نمی‌شوند. فیلم درباره دنبال کردن یک رویاست. من همه تلاشم را می‌کنم؛ چه از طریق محصولات، زوم یا حضور در رسانه‌ها، می‌خواهم فیلم را به بزرگ‌ترین شکل ممکن معرفی کنم. در روح مارتـی مائوزر.»

به هر حال، به نظر می‌رسد تور تبلیغاتی شالامِه مؤثر بوده است؛ فیلم از ۱۹ دسامبر در شش سینما اکران محدود شد و در اولین آخر هفته، ۸۷۵,۰۰۰ دلار فروش داشت. این باعث شد که بهترین میانگین فروش به ازای هر سالن سال ثبت شود: ۱۴۵,۹۳۳ دلار به ازای هر سینما، که بالاترین میانگین فروش به ازای هر سالن تاریخ ای‌ 24 و بیشترین میانگین فروش برای یک اکران محدود از زمان موفقیت «لالا لند» در سال ۲۰۱۶ است. 

منبع: ورایتی

5959

منبع: خبرآنلاین