مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شهرکرد از ثبت ۹۶۱ تماس و پیام در سامانه ۱۳۷ طی آذرماه خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد و نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ امین جهانبازی با اشاره به افزایش چشمگیر ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: در آذرماه سال جاری مجموعاً ۹۶۱ مورد تماس و پیام از سوی شهروندان در این سامانه به ثبت رسیده که نشان‌دهنده رشد ۹۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و افزایش ۲۰ درصدی نسبت به ماه گذشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های ثبت‌شده مربوط به مسائل خدمات شهری بوده است، افزود: از مجموع پیام‌ها و تماس‌ها، ۹۲ مورد مربوط به درخواست شن و نمک‌پاشی، ۸۷ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز، ۶۵ مورد برف‌روبی، ۵۳ مورد نظافت معابر و ۴۱ مورد مربوط به رفع سد معبر دست‌فروشان دوره‌گرد خودرویی بوده است.

جهانبازی در ادامه به راه‌های ارتباطی شهروندان با سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ۱۳۷، از طریق فشردن کلید ۱ به اپراتور متصل شوند و یا با فشردن کلید ۳ پیام صوتی خود را ثبت کنند.

وی تأکید کرد: شهروندان در هنگام ثبت پیام صوتی، حتماً موضوع درخواست و آدرس دقیق محل را به‌طور کامل اعلام کنند تا رسیدگی به موارد ثبت‌شده با سهولت و سرعت بیشتری انجام شود.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شهرکرد  خاطرنشان کرد: ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۷۰، استفاده از نرم‌افزار ۱۳۷ (قابل نصب از بازار) و همچنین از طریق سایت شهرداری شهرکرد به نشانی shahrekord.ir از دیگر راه‌های ارتباطی شهروندان با این سامانه است

منبع: خبرآنلاین