تعدادی از کاربران خبرآنلاین از تاخیرهای زیاد در تحویل خودروی گراند ویتارا از سوی ایران خودرو شکایت گله کردند که روابط عمومی ایران خودرو جوابیه ای صادر و به خبر آنلاین ارسال کرد.

بابک آبادیان در این باره نوشته است: حدود 3 ماه پیش شرکت ایران خودرو مبلغ 60میلیون تومان پول از بابت یک دستگاه ماشین سوزاکی ویتارا کلاس 8 از اینجانب در یافت نموده است ولی هنوز هیچگونه اقدامی از بابت تحویل ماشین به اینجانب وسایر افراد انجام نمی دهد خواهشمندیم پیگیری نمایید.

همچنین حسین نوشته است: سلام علیکم امسال که که به فرموده رهبر معظم سال تولید ملی می باشد شرکتهای خودرو سازی هیوندایی وکیا موتورز گوی سبقت را از ایران خودرو ربوده اند چندین ماه است که منتظر ثبت نام گرند ویتارا نشستیم که نشد گفتیم 207 میخریم که اون هم نشد اما تا دلتان بخواهد سراتو کوپ و i30 با شرایط فوق العاده راحت عرضه شد.

 

اما پاسخ ایران خودرو درباره تاخیر در تحویل سوزوکی گراند ویتارا به این شرح است؛

پیرو نامه پیام مردمی درخصوص تأخیر در تحویل خودروی گراند ویتارا موارد زیر جهت استحضار و صدور دستور مقتضی تقدیم حضورتان می‌گردد.

1. با توجه به سونامی اخیر در کشور ژاپن، تأمین به موقع قطعات خودرو گراندویتارا از سوی شرکت سوزوکی (شریک بین‌المللی ایران خودرو) با مشکل روبرو شده است، از این رو تولید و تحویل این خودرو توسط شرکت ایران‌خودرو با کمی تأخیر انجام می‌پذیرد.

2. ایران خودرو تمهیداتی اتخاذ کرده که از ماه‌های آینده تولید و تحویل خودرو طبق برنامه زمان‌بندی‌شده صورت گیرد.

3. ایران‌خودرو در راستای تکریم مشتریان و صیانت از حقوق آنان، خسارت تأخیر در تحویل خودو را به مشتریان پرداخت می‌کند.

4. قطعات خودرو سوزوکی از منبع اصلی و با کیفیت و ایمنی بالا به صورت سی کی دی تأمین می‌شود.
4747 

منبع: خبرآنلاین
"