جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه غربی‌ها برای تسلط بر فتوحات مسلمانان در آندلس جوانان را بی‌غیرت و عیاش کرده بودند، گفت: امروز مستکبران غربی به دنبال ایجاد یک «ایران آندلسی» هستند.

 سردار احمدرضا رادان در همايش جوانان و ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار گفت: آفت بي‌خيالي و جداشدن از ارزش‌ها از بدترين آفت‌ها براي جامعه بوده و هيچ فردي نبايد تصور كند كه از ناتوي فرهنگي دشمنان در امان است، زيرا جنگ نرم، تسخيركننده بعضا كساني است كه مدعي پايداري و پايبندي به ارزش‌ها هستند.
 وي با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب اسلامي بارها نسبت به جنگ‌نرم، شبيخون و ناتوي فرهنگي دشمنان هشدار داده‌اند، خاطرنشان كرد: امروز همه دشمنان اسلام و انقلاب براي ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي متحد شده‌اند، اما برخي همچنان نسبت به جنگ‌نرم دشمنان غافل و ناآگاه هستند.
وي با اشاره به اهميت و نقش حجاب و عفاف در سلامت و طهارت فردي و اجتماعي گفت: اين مساله باعث هجمه شديد دشمنان به مقوله حجاب و عفاف در جامعه شده و امروز دشمنان با برنامه‌ريزي‌هاي بلندمدت و سرمايه‌گذاري‌هاي كلان به دنبال انحطاط پايه‌هاي فكري و فرهنگي و ديني ملت ايران به ويژه جوانان و نوجوانان بوده و ترويج زندگي غربي و بدحجابي را از ملزومات جنگ نرم مي‌دانند.
 رادان ضمن انتقاد از بي‌توجهي و غفلت برخي مردم و مسئولان نسبت به ناتوي فرهنگي دشمنان، خاطرنشان كرد: زماني بدحجاب‌ها در جامعه احساس مي‌كردند محيط براي آنان بسيار كوچك است، اما همين عده قليل بدپوشش‌ها با سوءاستفاده از غفلت جامعه، مي‌خواهند عرصه را براي متدينين و بانوان محجبه تنگ كنند.
 وي تاكيد كرد: قطعا نيروي انتظامي و مسوولان امر، تحت هيچ شرايطي در مقابله با بدحجابي در جامعه و مبارزه با ناهنجاري‌هاي اجتماعي و اخلاقي كوتاه نخواهند آمد،جانشين فرماندهي نيروي انتظامي با بيان اينكه براي مقابله با بدحجابي در جامعه فقط كارهاي سلبي مدنظر نبوده و بايد به دنبال فرهنگ سازي در جامعه و تعميق فرهنگ ديني در ميان مردم باشيم، تصريح كرد: همه مردم و مسئولان در هر قشر و جايگاهي كه باشند بايد براي مقابله با ناتوي فرهنگي دشمنان مسئول و پاسخگو باشند.
رادان ادامه داد: نيروي انتظامي به مسئله بدحجابي و بدپوششي به عنوان يک جرم نگاه کرده و حتما با آن برخورد مي‌کند، زيرا موضوع حجاب و عفاف مورد مطالبه مردم است و از حمايت‌هاي بي‌دريغ مردم از نيروي انتظامي در بحث حجاب و عفاف تشکر و قدرداني مي کنيم.
4545
 
منبع: خبرآنلاین