دوسال پیش ماجرای کامیون های هوو وداستان ها شکایت کامیون داران از شرکت ایران خودرو دیزل را شنیده بودیم. چند روز پیش یکی از مخاطبانمان ازعدم دریافت خسارتش از این شرکت خبر داد.

یکی از خوانندگان ما بدون ذکر نامش، نوشت:« با سلام و خسته نباشید لطفا در مورد محکومیت ایران خودرو دیزل که از سوی سازمان تعزیرات محکوم به پرداخت خسارت در خصوص کامیون های بی کیفیت هوو شده که همچنان ایران خودرو دیزل از پرداخت خسارت به قشر زحمت کش راننده سر باز می زند و پاسخگو نمی باشند لطفا پیگیری های لازم را مبذول بفرمایید تا ما رانندگان به حق خود برسیم و از خداوند متعال برای شما و همکاران محترمتان که به فکر ما رانندگان و قشر کارگر هستید آرزوی توفیق روز افزون مسئلت می نمایم

مهدی فرشاد ، مدیر ارتباط با رسانه شرکت ایران خودرو دیزل در باره مشکل این کامیون دار گفت:«این ماجرا متعلق به دوسال پیش می شود. دراین سالها تمام کسانی که حکم قطعی ازتعزیرات حکومتی داشتند. با مراجعه به ایران خودرو دیزل به حق و حقوقشان رسیده اند.» وی تصریح کرد:« اگراین کامیون دارتاکنون نتوانسته است حق و حقوقش را بگیرد یا حکم قطعی ازتعزیرات ندارد و یا اینکه خبری از چگونگی مراحل پیگیری مشکلش ندارد. زیرا اگرکسی حکم قطعی از تعزیرات داشته باشد بی قید و شرط به تمام حق و حقوقشان خواهد رسید»
45235

منبع: خبرآنلاین