تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴

باشگاه خبرنگاران نوشت:

عدم مديريت هزينه در واحدهاي توليدي كوچك باعث شده تا اين واحدها اثربخشي زيادي نداشته باشند و هزينه هاي توليد در اين واحدها افزايش يابد.

 

افتخاريان رئيس انجمن تحقيقات بازاريابي گفت: كمبود بسته هاي پولي و مالي از جمله مشكلات محيط كسب و كار است.

وي ادامه داد: مديريت هزينه در كارگاه هاي بزرگ ساختاري منسجم دارد اين در حالي است كه 95 درصد كارگاه هاي كشور كوچك هستند و مديريت هزينه در اين كارگاه ها ساختار معيني ندارد.

افتخاريان با بيان اينكه نبود مديريت هزينه در اكثر واحدهاي توليدي افزايش هزينه ها را به دنبال خواهد داشت افزود: با اشراف بر روي مديريت هزينه اثربخشي توليد افزايش مي يابد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: مديريت هزينه مي تواند 20 تا 30 درصد هزينه هاي واحد توليدي را كاهش دهد.

3939

منبع: باشگاه‌خبرنگاران‌جوان