یکی از مخاطبین خبر آنلاین از وضعیت بد آب مصرفی شهرک شهید باقری گله مند بود اما برهانی مسئول بهره برداری امورمنطقه یک آب و فاضلاب تهران این موضوع را تکذیب کرد وعنوان داشت:«می توانید خودتان بازدید کنید تا صحت گفته هایمان را در یابید»

یکی از مخاطبین نوشته بود:« با سلام.آب منطقه 22 شهرک شهید باقری بسیار افتضاح می باشد واصلاً قابل خوردن نیست . این آب آهک بسیار دارد و استفاده از آن باعث سنگ کلیه در افراد میشود . این آب قابل خوردن که نیست در ثانی باعث میشود تمام لوله ها و و سایلی که با این آب در ارتباط هستند کاملاً شوره زده و باعث از بین رفتن آنها میشود. از شما مسئولین عزیز خواهشمندیم که این موضوع را پیگیری فرمایید .»
برهانی مسئول بهره برداری امورمنطقه یک آب و فاضلاب تهران ضمن تکذیب این موضوع گفت:«آب مصرفی این شهرک توسط دوچاهی که ازسپاه تحویل گرفته ایم تامین می شود. این چاه ها هیچ یک بلحاظ بهداشتی و شیمیایی مشکلی ندارند. به تازگی هم قراراست یک حلقه چاه دیگربه آن اضافه کنیم» وی افزود:«آب مصرفی این شهرک نیزمانند شهرهای و مناطق دیگر تهران استانداردهای جهانی دارد.زیرا هرروز بلحاظ کلرزنی و شیمیایی چک می شود.اگراین آب شوربود اجازه ورود آن به چرخه آب منطقه ای و این شهرک داده نمی شد» او درادامه عنوان داشت:« خودتان می توانید به این منطقه بیایید وازآب مصرفی شهرک شهید باقری بازدید کنید.»
45235


 

منبع: خبرآنلاین