رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام محجوریت کنونی مدیران با تجربه کشور و علمای دلسوز نظام و انقلاب را در نتیجه تلاش منحرفان برای خارج کردن دو قشر مدیران و کارگزاران و نیز روحانیت و علما از صحنه دانست.

به گزارش خبرآنلاين، آيت​الله هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از مديران و كارگزاران اسبق استان مازندران، نخبگان، مديران و دانشگاهيان كشور را سرمايه​هاي انساني انقلاب و نظام دانست و افزود: اين سرمايه​ها به آساني به دست نيامده كه باسلايق باندي و خودخواهي​هاي جناحي راكد وبلا استفاده بماند، چرا كه اين نيروي عظيم و توانمند هر كدام مي​توانند بخش بزرگي از مشكلات را به دوش گرفته و كشور را در مسير پيشرفت و كار آمدي قرار دهند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام حذف مديران، نخبگان و علماي دلسوز را اقدام برنامه ريزي شده شياطين انقلابي نما عنوان كرد و تصريح كرد، منحرفان تمام تلاش خود را به كار برده اند تا دو قشر توانمند و كار آمد مديران و كارگزاران و نيز روحانيت و علما را به هر نحو ممكن از صحنه خارج كنند و نتيجه اقداماتشان محجوريت و مظلوميت كنوني مديران با تجربه كشور و علماي دلسوز نظام و انقلاب است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تخريب و ضربه خوردن به دين، اخلاق و اعتقادات، جوانان و مردم را از جمله برنامه هاي ديگر منحرفان از دين و شريعت عنوان كرد و افزود: از صدر اسلام تا كنون برخي جريان ها با ظاهري ديني و انقلابي و در مقاطعي زود گذر و كوتاه موفق شده​اند احكام و اعتقادات ناب مذهبي را منحرف و تخريب كنند ولي چون بي​ريشه و سطحي بوده اند در درازمدت در اهداف خود ناكام و حقايق آشكار شده و رسوا شده اند.
هاشمي رفسنجاني اظهار نظرهاي سنجيده و مبتني بر استدلال و منطق سياسي را براي حفظ و تقويت آرامش و امنيت كشور ضروري دانست و گفت: با تدبير و درايت در تصميم گيري ها و اعلام مواضع مي توانيم از گردنه هاي حساس عبور و از دشمن تراشي پرهيز كنيم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام انقلاب و نظام اسلامي را نعمتي خداوندي كه دست ما رسيده است خواند و افزود: مردم به انقلاب و نظام اسلامي اعتقاد دارند و ما مي توانيم با عمل به خواست​هاي آنان رضايتشان را جلب و موجبات خشنودي خداوند و مردم را فراهم كنيم.
/2929
 
منبع: خبرآنلاین