در پی اعتراض یکی از خوانندگان خبرآنلاین به تاخیردرتحویل مسکن مهرشهرک واوان ،توری مدیردفتررئیس اداره مسکن اسلام شهر گفت: مشکل برطرف شده و تمام واحد ها تا سه ماه بعد از سال 92 واگذاری می شوند.

یکی از خوانندگان نوشته بود:«دوستان وزحمتکشان عزیز عرصه خبر و اطلاع رسانی، با سلام و احترام ،چندی پیش موضوعی را عنوان کردم در رابطه با مسکن مهر شهرک واوان اسلامشهر که هم افزایش قیمت داشته و هم تاخیر در واگذاری که خود بنده هم یکی از کسانی هستم که بخاطر همین مسائل دچار مشکل شده ام و خواهش کردم از مسولان بخواهید پاسخگو باشند امیدوار بودم برای خبرآنلاینی‌ها که رسالت کار خبری برایشان مهم است، مساله زندگی بیش از 1500 خانوار نسبت به سایر مشکلات هموطنان نظیر شبکه‌های دیجیتان و اتوبوس و... اولویت داشته باشد.»
آقای توری رئیس دفترمحمدی رئیس اداره مسکن اسلامشهر درباره مشکل این خواننده گفت:« تاخیر بوجودآمده به دلیل درخواست مازاد برقرارداد پیمانکاربوده است. پیمانکارصورت وضعیتی جدید را به ما ارائه داد تا وضعت مشکلات مالیش مورد بررسی قرار گیرد. این صورت وضعیت به وزارت مسکن و شهرسازی ارجاع و تصمیماتی درباره اش گرفته شده است. با توجه به تصمیمات اتخاذ شده مشکل برطرف شد واکنون پیمانکارساخت و سازرا ازسرگرفته است. »
وی افزود:«ازسوی دیگرقراراست واحدهایی که تا پایان سال به اتمام می رسند را به صاحبانشان تحویل دهند.اگر واحد هایی تا پایان سال آماده نشده باشد. باید دو سه ماه بعد از سال تحویل می شود. درکل باید گفت تمام واحد های تا دو سه ماه بعد ازسال تحویل خواهد شد.»
توری در باره افزایش قیمت این واحد ها نیز گفت :«افزایش قیمتی نداشته ایم. اکنون خانه های 45 متری ها 10 میلیون نقدی و اقساط وام آن 25 میلیون تومان است. واحد های 64 متری هم 13 میلیون تومان پیش پرداخت و 25 میلیون اقساط دارند.»
45235
 

منبع: خبرآنلاین