در شرایطی که هر روز قیمت اجناس در واحدهای صنفی و فروشگاه ها با نوسان همراه است برخی از متخلفین سعی دارند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و برهمین اساس نرخ اجناس خود را بیشتر از نرخ مصوب افزایش و عرضه می کنند.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد:اگر از یک فروشگاه یا یک واحد صنفی مشخص شکایتی داشته باشیم، آیا می توانیم اسم آن را بیاوریم؟ یا اصلا چنین مشکلاتی را می توان مطرح کرد. من چند فروشگاه یا واحد صنفی می شناسم که گرانتر از سایر مکان ها، محصولاتشان را می فروشند.
موسوی مجد معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، در پاسخ به این سوال خوانندگان خبرآنلاین بر اطلاع رسانی این موارد از طریق تلفن گویای 124 تاکید می کند و البته راهکار دیگری هم برای درج این شکایت ها ارائه می دهد.
موسوی مجد متذکر می شود: معترضین می توانند برای ثبت شکایت و درخواست خسارت خود به طبقه اول سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران واقع در خیابان بلوار کشاورز روبروی بیمارستان پارس مراجعه کنند و دادخواست خود را ثبت کنند.
به گفته وی، رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص گران فروشی و از این قبیل موارد ظرف حداکثر یک هفته بررسی خواهد شد و پس از تشکیل پرونده، برای رسیدگی و درخواست خسارت فرد به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.
45/221

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها