فارس نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی درباره اقدامات پلیس در مسئله برخورد با بدپوششی پرستاران برخی بیمارستان‌ها گفت: در همین زمینه 60 بیمارستان استان تهران تذکر دریافت کردند.
 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در دیدار آیت‌الله مکارم‌شیرازی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش جرایم افزود: خوشبختانه در زمینه جرایم جنایی سنگین، سرقت مسلحانه، گروگان‌گیری، آدم‌ربایی و... شاهد کاهش چشمگیر وقوع جرم هستیم. خوشبختانه شاهد کاهش انواع مختلف جرایم در کشور هستیم و این روند باید با جدیت دنبال شود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در زمینه تجاوز به عنف نیز برخوردها قاطع و سریع صورت می‌گیرد و این اقدام تأثیر بسیار زیادی در کاهش و کنترل جرائم داشته است.

احمدی‌مقدم گفت: در زمینه تصادفات رانندگی در سال 84 میزان کشته‌ها 27 هزار و 800 نفر بود که این میزان به 19 هزار نفر رسیده است و تلاش داریم این میزان به کمتر از 10 هزار نفر برسد.

وی اضافه کرد: در زمینه مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز با بسته شدن مرزهای شرقی و غربی کشور، شاهد کاهش چشمگیر ورود مواد مخدر و مشروبات به داخل کشور هستیم.

وی همچنین درباره مقابله با بدحجابی و ماهواره گفت:‌ در زمینه ماهواره و حجاب به دلیل تعدد آرا، چالش‌ها زیاد است و متأسفانه برخی دستگاه‌ها نه تنها همکاری ندارند بلکه معارضه می‌کنند.

احمدی‌مقدم در ادامه با اشاره به اوضاع بد برخی از بیمارستان‌ها در تهران از نظر پوشش پرستاران تصریح کرد: در این زمینه 60 بیمارستان تذکرات لازم را دریافت کرده و وضعیت آنها اصلاح شد.

 

4747

منبع: فارس

برچسب‌ها