شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دستگاه های خودپرداز بانک ها و یا از طریق ارتباطات اینترنتی انتقال وجه انجام داده باشید اما به هرشکلی پول از حساب شما کسرشده و یا مغایرت حساب پیدا کرده اید.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد" چندی پیش پولی را به حسابی انتقال دادم اما با اینکه پول از حساب بنده خارج شد به حساب فرد دریافت کننده واریز نشد و در نهایت گفته شد اگر تا 72 ساعت دیگر پول به حساب شما واریز نشد به بانک مراجعه کنید. اما تاکنون حدود یکماه است که علاوه بر اینکه پول به حساب اینجانب واریز نشده بانک هم پاسخگو نیست."
 این درحالی است که به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،مرکز دریافت درخواست های رفع مغایرت تلفنی به شماره 29911 توسط اداره نظامهای پرداخت راه اندازی شد. ‌با راه اندازی این مرکز متقاضان می توانند در صورت بروز هرگونه مغایرت در تراکنشهای الکترونیک خود ، علاوه بر مراجعه به بانک‌ها از طریق تماس با شماره 29911 نسبت به تکمیل فرم رفع مغایرت اقدام نمایند.
45 /221
 
 
منبع: خبرآنلاین