در چند سال اخیر شاهد تهیه و تولید سریالها و فیلم های به اصطلاح سوپر مارکتی در بازار بوده ایم که در ابتدا مورد توجه قرار گرفتند.

اما به مرور از تعداد علاقمندان به این گونه آثار کاسته شد از جمله این آثار می توان به سریال قهوه تلخ ساخت ایران و قلب یخی اشاره کرد بعضی از این کارها برای جذب مشتری حتی وعده جوایز زیادی هم دادند که هیچ گاه این وعده ها رنگ حقیقت به خود ندیدند برای نمونه شهبازی در این مورد برای خبر آنلاین نوشته:آیا وزارت ارشاد روی وعده هایی که سازندگان آثار ویدیوئی به مخاطبان خود می دهند نظارتی دارد یا خیر؟
واما مریم ایل خانی کارشناس تبلیغات سینمایی وزارت ارشاد درباره نحو نظارت بر قرعه کشی ها ورسیدگی به شکایات گفت:کسانی که بخواهند در برنامه ها و فیلم هایشان قرعه کشی داشته باشند سی دی آن را برای ما می آورند واگر منع قانونی نداشته باشد این قرعه کشی ها انجام می شود ومسئولیت قرعه کشی نظارت و رسیدگی به شکایات به عهده اداره کل تبلیغات واطلاع رسانی مجموعه معاونت امور مطبوعاتی است واگر شکایتی هم وجود داشته باشد ابتدا به اداره بازرسی و رسیدگی اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی خواهد رفت .
البته این را هم بدانید که ملک زاده مدیر روابط عمومی قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی گلیان در مورد این که چرا جوایز وعده داده شده به دست برندگان این سریال ویدیوئی نرسیده است گفت:ما کمی دچار مشکل مالی بوده ایم اما هرگز دلمان نمی خواهد اعتماد مخاطبانمان را از دست بدهیم وامیدواریم که به زودی بتوانیم به قولمان عمل کنیم.
45236


 

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها