عزیز اکبریان از عبور ملت از تحریم​های موجود با تدبیر مقام معظم رهبری سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاين، نماينده کرج در نطق ميان دستور امروز خود با بيان اينکه شش ماه از عمر مجلس گذشت، از همکاران خود پرسيد: آيا در اين مدت به وظيفه خود به درستي عمل کرده​ايم؟ آيا موضع مجلس در برابر بي قانوني​ها سکوت است؟ چرا بايد ارزش پول ملي به يک سوم سقوط کند؟ آيا بايد همچنان نظاره​گر بي تدبيري اقتصادي باشيم؟ چرا با بي​تدبيري دولت، گندم به عنوان غذاي دام در بازار فروخته مي​شود و بعد گندم از خارج وارد مي​کنيم؟
وي در ادامه خطاب به رئيس دولت گفت: آقاي رئيس جمهور شما به عنوان رئيس شوراي پول و اعتبار، براي کنترل نرخ ارز در شش ماهه اول امسال چند جلسه گذاشته​ايد؟ چند لايحه مشکل گشاي اقتصادي به مجلس فرستاديد؟ شما يک روز گفتيد که تحريم​​ها کاغذ پاره هستند و امروز همه تقصيرها را به گردن تحريم​ها مي اندازيد! هر دو تفکر شما دراين موضوع غلط است.
به گفته اکبريان، ملت بزرگ ايران با تدابير رهبري معظم انقلاب، از اين تحريم​ها عبور مي​کنند، اما تاريخ درباره عملکرد دولت و مجلس و مسئولان قضاوت مي​کند.
وي در ادامه خطاب به رئيس جمهور پرسيد: چرا در سال تويلد ملي به کارخانه​جات و توليدي​ها سفر نمي​کنيد و و برشکستگي آنها را نمي​بينيد و از آن ها حمايت نمي​کنيد؟ لطفا سفر و سرکشي به ادارات کاريابي داشته باشيد و درد دل بيکاران تحصيل کرده را بشنويد. سرکشي به بيمارستان​ها داشته و عمل ثوابي داشته باشيد و به درد دل بيماران گوش کنيد.
نماينده کرج با اشاره به اينکه صداوسيما از جلسات هماهنگي دولت و مجلس خبر داده است، ادامه داد: ما از چنين جلساتي حمايت مي​کنيم اما چرا براي اين جلسه با هيات رئيسه هماهنگ نشده است؟ آيا از نظر آقايان هماهنگي اينگونه است؟ چطور هفته گذشته بدترين توهين​ها را به نمايندگان مجلس مي​کنند و ختي از اخراج آنها از جلسات دولت سخن مي​گويند و اين هفته جلسه هماهنگي با مجلس ترتيب مي​دهند؟
اکبريان در پايان گفت: به همه توصيه مي​کنم که به فرمايشات رهبري توجه کرده و بدانند که تفسير قانون اساسي با شوراي نگهبان است و هر کسي نمي​تواند مفسر قانون اساسي باشد.
/2929
منبع: خبرآنلاین