بهره گیری از بانکداری اینترنتی باتوجه به نوپا بودن آن در کشوربا مشکلاتی همراه است که بخشی از ان به نبود زیرساخت های لازم و عدم فرهنگ سازی در این خصوص برمی گردد.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: بنده یکی از مشتریان بانک پارسیان هستم. اما نسبت به خدمات بانکداری الکترونیک این بانک انتقاداتی دارم که خواهشمندم رسیدگی بفرمایید:
- با انکه بانک پارسیان در گذشته، یکی از بهترین بانک ها در زمینه خدمات الکترونیکی بوده چرا درحال حاضر از ضعیف ترین ها ست؟
- گاهی اوقات امکان ورود به سایت "بانکداری اینترنتی" وجود ندارد!
- مدت هاست که بعد از کلیک روی گزینه " انتقال کارت به کارت شتابی و پایا" صفحه error می آید. درحالیکه اغلب بانک ها این خدمات انتقال وجه را انجام می دهند.
- صفحه بانکداری اینترنتی زمانیکه کار می کند! با کروم مشکل دارد! و دکمه های مشاهده ریز حساب کار نمی کند.
- امکان انتقال وجه از حساب به کارت های دیگر در همان صفحه " بانکداری اینترنتی" گنجانده نشده است.
این درحالی است که رئیس اداره ارتباط با مشتریان تاکید دارد: سیستم کارت به کارت کردن وجه در سایت مشکلی ندارد اما براساس بخشنامه بانک مرکزی این بخش به قسمت شبکه خانگی اضافه شده است که مشترکان می توانند پس از انتخاب این بخش و وارد کردن کد و رمز ورود خود به این سیستم دسترسی داشته باشند. البته این کار به هدف ارتقای سطح امنیتی حساب های مشترکان صورت گرفته است.
به گفته رضایی، در هیچ سیستم بانکی امکان واریز وجه از یک شماره حساب به یک شماره کارت وجود ندارد اما به هرحال یک مشترک می تواند از حساب خود به حساب مشترک دیگر و از کارت خود به حساب کارت مشترک دیگر وجه واریز کند.


45 /221

منبع: خبرآنلاین