برخی از خوانندگان خبرانلاین نسبت به کسربیش از تعرفه شارژ سیم کارتهای اعتباری ایرانسل گلایه می کنند.


یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: یکی از مشکلات خطوط ایرانسل مربوط به تعرفه های نامشخص این شرکت هست. مثلا شما دو سیم کارت ایرانسل را به صورت یکسان 2000 تومان شارژ کنید و همزمان از هر دو سیم کارت با 2 خط ایرانسل دیگر تماس بگیرید( برای اینکه گفته نشود تماس خارج از شبکه بوده و تعرفه های متفاوتی دارد) در حالی که باید همزمان اعتبار مکالمه هر دو خط تمام شود شاهد خواهید بود که اعتبار مکالمه یکی از آنها زودتر تمام خواهد شد.
این درحالی است که روابط عمومی ایرانسل تاکید دارد: این شرکت پکیج ها و تعرفه های متفاوتی را براساس نیاز مشترکان عرضه می کند. این روش ها از تخفیف شارژ شروع می شود و تا طرح های تعرفه ای مختلف. مثلا اگر شما شارژ خود را از روش های الکترونیکی خریداری کنید شامل درصدی اعتبار هدیه می شوید. یا شاید به هر طریقی شارژ هدیه بروری سیم کارت شما فعال شده باشد. بنابراین در چنین شرایطی نمی توان وضعیت دو سیم کارت را با هم مقایسه کرد.
براساس اظهارات مسوولان روابط عمومی این شرکت، تنها در صورتی می توان این مقایسه را انجام داد که روش تهیه و شارژ دو سیم کارت به یک صورت انجام شده باشد.
روابط عمومی ایرانسل تاکید کرد: تمام طرح های تشویقی این شرکت ازطریق وب سایت رسمی ایرانسل، اخبار و تماس با مرکز تماس شبانه روزی این شرکت دردسترس مشترکان قرار می گیرد.
همچنین براساس اظهارات مسوولان این روابط عمومی اگر مشترکی تمایل دارد که به صورت آنلاین از کسر حساب خود باخبر شود می تواند با شماره گیری کد #1*5*2*0*140* و یا ارسال یک پیام خالی به شماره 3940 سرویس اطلاع رسانی آنلاین کسرهزینه تماس را بر روی گوشی خود فعال سازند.دراینصورت مشترک پس از پایان هر تماس و یا ارسال پیام کوتاه می تواند از میزان کسر شارژ خود مطلع شود.
درعین حال مشترکان ایرانسل می توانند درصورت داشتن هر سوالی ازطریق سیم کارت خود با شماره 700 و یا با سایر خط ها با شماره 09377000000 تماس گرفته و پاسخ خود را از کارشناسان دریافت کنند.
 

45/221

منبع: خبرآنلاین