این روزها بسیاری از خوانندگان خبرانلاین از خدمات دهی نمایندگی های ایران خودرو گلایه می کنند.

یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: لطفا به مشکل من رسیدگی کنید. این اواخر به هر نمایندگی ایران خودرو برای تعویض قطعات پژو 206 خود سر می زنم می گویند قطعه گارانتی موجود نیست ولی اگر آزاد بخواهید موجود است بالاخره چه کسی جوابگوی این مشکل است؟
این درحالی است که به گفته مدیر عامل شرکت ایساکو شرکت ایران خودرو، تیم های ویژه بازرسی جهت تشدید نظارت بر نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو و برخورد با نمایندگی‌های متخلف تشکیل شده است.
وی افزود: با عاملان هرگونه تخلف در عرضه، گرانفروشی، عدم پاسخگویی و ارایه خدمات نامطلوب به مشتریان به طور جدی برخورد خواهد شد.
نمکین تاکید کرد: شرکت ایران‌خودرو در سال جاری بیش از سنوات گذشته، در زمینه نظارت و بازرسی بر عملکرد نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود، اقداماتی را به صورت نظام‌مند انجام داده است.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو تصریح کرد: ارزیابی‌های سالانه فروش ایران خودرو، موجب شده است تا عملکرد کلیه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش مورد سنجش قرار گرفته و براساس معیارهای تعیین شده، ارزیابی شود.
وی افزود: بر همین اساس در سال 91 فعالیت برخی نمایندگی‌هایی که به دلیل فاصله از استانداردها و معیارهای تعیین شده برای ارایه خدمت به مشتریان،‌ لغو امتیاز شده و یا فعالیت آنان به صورت تعلیق درآمده است.
نمکین خاطر نشان ساخت: شرکت ایران‌خودرو با هدف تکریم مشتریان خود، تعداد 21 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود در سطح کشور را به دلیل رعایت نکردن اصول و ضوابط تعیین شده در ارتباط با مشتری لغو امتیاز کرده و فعالیت تعداد 22 نمایندگی نیز به صورت تعلیق درآمده است.
45/221

منبع: خبرآنلاین