درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: مشکل قطعی شتاب بانک تات با گذشت 20 روز هنوز درست نشده علی رغم قولی که مسئولان این بانک 10 روز پیش داده بودند. لطفا" پیگیری نمایید.
این درحالی است که محمود ترابیان مدیر روابط عمومی بانک آینده، تاکید دارد: این سیستم از سوی بانک مرکزی قطع شده و با پیگیری های مسوولان بانک هم گفته شده که این مساله نشات گرفته از پروسه ادغام است و اگر زودتر این فرایند صورت بگیرد این خدمات وصل خواهد شد.
به گفته او، روزانه مرکز تماس بانک آینده 20 هزار گلایه مردمی دریافت می کند. با اینحال تا زمانیکه این فرایند ادغام انجام شود مشتریان می توانند با مراجعه به شعب و یا عابربانک های این بانک مشکل خود را برطرف کنند.
ترابیان تاکید کرد: بانک مرکزی در حال حاضر برفعالیت های ادغام نظارت دارد اما وصل شدن شتاب کارتها به زمان نیازدارد.
45/221