ایلنا نوشت:

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در دیدار با جمعی از مردم رشت درباره اهمیت و جایگاه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در اولین نماز جمعه بعد از انتخابات ریاست جمهوری و وقوع جریان فتنه 88 فرمودند انتخابات بعدی ریاست جمهوری پرشکوه خواهد بود.
وی افزود: من مطمئن هستم انتخابات سال آینده یکی از پرشورترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ملت بزرگوار وسلحشور ایران خواهد شد.
جعفرزاده از سیاسیون نیز درخواست کرد سعی کنند از ایجاد تنش، درگیری، توهین و تحقیر یکدیگر به جد خودداری و اختلافات را کاهش دهند چون مردم حال و حوصله درگیری ندارند و باید یک فضای آرامی را برای ملت به وجود آورند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان درباره کاندیدا بودن رییس دبیر خانه جنیش عدم تعهد تاکید کرد: اسفندیار رحیم مشایی به احتمال زیاد کاندیدا نمی شود و اگر عاقل باشد نامزد ریاست جمهوری نخواهد شد. اصلاح طلبان نیز بعید می دانم شرکت کنند و خیلی مهم نسیتند، چون در اقلیت قرار دارند و خیلی اثر گذار در انتخابات نیستند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه دوره نهم مجلس در پایان بزرگترین آرزوی مردم در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری را وجود یک فضای کم تنش وبدون تحقیر ولی پرشور عنوان کرد که کسی روی اعصاب آنان راه نرود.
/2929
منبع: ایلنا