ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید برای چندمین بار از وضعیتش در این تیم اعلام نارضایتی کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از ناکامی مسئولین میلان در حفظ ستارگان مطرح خود در رختکن تیم، هواداران روسونری مشتاق اند تا بار دیگر کاکا، ستاره سابق خود را در ترکیب این تیم ببینند.
آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان اخیرا در صحبت‌هایی‌ اعتراف کرده که به دلیلی دستمزد بالای کاکا بازگرداندن دوباره او به این باشگاه غیرممکن است اما خبرهای منتشر شده در مادرید حاکی از آن است که دو باشگاه در حال مذاکره برای کاهش این رقم هستند.
هم چنین آریو برایدا مدیر ورزشی باشگاه میلان پیش از این به رسانه های ایتالیایی گفته بود: «ما منتظریم تا ببینیم که توافق بر سر دستمزد این بازیکن به چه صورت حاصل می‌‌شود. ما واقعا خوشحال خواهیم شد اگر کاکا دوباره به ما ملحق شود، او بازیکنی محبوب در سن سیرو و همچنین بخشی انکار ناپذیر از تاریخ میلان است
باشگاه میلان در فصل نقل و انتقالات اخیر عملکرد بسیار ضعیفی داشته و ستارگان مطرحی چون تیاگو سیلوا، زلاتان ایبراهیموویچ و آلکساندر پاتو را از دست داده است، به همین دلیل هواداران روسونری به موفقیت تیمشان در فصل جاری امید چندانی ندارند. شاید جذب کاکا که دوران بسیار درخشانی را با این تیم سپری کرده بتواند هواداران را تا حدودی راضی‌ نگه دارد.
برنده توپ طلا فیفا در سال 2007 هیچگاه موفق نشد نمایشی که از او انتظار می‌‌رفت را در پیراهن رئال تکرار کند و از طرفی‌ ژوزه مورینیو سرمربی کهکشانی ها بارها اعلام کرده که کاکا جایی در برنامه های او ندارد.

252 41

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها