بسیاری از خوانندگان خبرآنلاین در خصوص تحویل محصولات ایران خودرو از خبرآنلاین سوالاتی می پرسند که در این راستا این شرکت با آغاز طرحی به نام طرح پاسخگو قراراست به تمام آنها جواب بدهد.

براساس این گزارش، نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ‌معاونان خودرا مکلف به برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و رفع مشکلات آنان کرد.
غلامرضا حاجی خانی مدیرارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌معاونین مدیرعامل این شرکت در حوزه های مختلف تولید، کیفیت، ‌فروش و خدمات پس از فروش در فرصت های مناسب در مرکز تماس مدیریت ارتباط با مشتریان حضور خواهند یافت وپاسخگوی مشتریان خواهندبود.
وی افزود: از اهداف پیش بینی شده این طرح که با عنوان «طرح پاسخگو» شناخته می شود می توان به بهبود فرایند های بازخورد (Feed Back ) از مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان اشاره کرد.
گفتنی است طرح پاسخگو،‌از طرح های گسترش ارتباط با مشتریان است که در مرکز ارتباط با مشتری ایران خودرو برنامه ریزی شده و به صورت هفتگی با حضور مدیران ارشد این گروه صنعتی اجرا می شود.
زمان های پاسخگویی مدیران ایران خودرو در این مرکز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 

/45221

منبع: خبرآنلاین