مــــــرکز عملیات‌ شاپرک آمادگی خود را برای ارائه اطلاعات لازم و رفع مشکلات احتمـالی مردم در زمینه خــرید با دستگاه های کارتخوان اعلام کرد.

بانک مرکزی اعلام کرد:هموطنان عزیز می‌توانند در‌ صورت بروز مشکل در زمینه خرید با دستگاه های کارت‌خوان، در گام اول موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP - که‌ شماره تماس آنها‌ در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است- پیگیری نمایند.
در صورت عدم رفع مشکل ، این افراد می‌توانند ضمن تماس با مرکز «عملیات شاپرک» به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم ، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمايند.

3131

منبع: خبرآنلاین