فیلم سینمایی «ساروخ» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در ژانر وحشت ساخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا لطفی درباره موضوع فیلم «ساروخ» گفت: «این فیلم در ژانر وحشت است و از فرم و ساختار نویی بهره می‌برد که تا کنون در ایران تجربه نشده،برای این فیلم تحقیقات گسترده دو ساله‌ای انجام شده و امتیاز آن صد در صد ایرانی بودن جنس ترسش است. ما برای این فیلم یک فاز مستند هم داریم که سهم بسیار مهمی  دارد و برای آن برنامه‌ریزی خاصی انجام داده‌ایم.»


 لطفی همچنین در ادامه گفت: «قصه فیلم برپایه یک داستان حقیقی شکل گرفته و بازیگران  به استثنای چند کارکتر همگی شخصیت‌های واقعی هستند که نقش خود را جلوی دوربین ایفا می‌کنند. در این فیلم از چند کارشناس مذهبی مطلع در امور ماورایی و متافیزیک هم استفاده شده است.»


لطفی در پایان خاطرنشان کرد: «پیش از جشنواره پروانه ساخت  فیلم را دریافت کرده‌ایم و در حال حاضر به دلیل متفاوت بودن شیوه تولید فیلم وجب به وجب در کوچه پس کوچه‌های شهر به دنبال لوکیشن و آدم‌های مورد نظر هستیم و قصد داریم تا در فصل بهار فیلمبرداری را آغاز کنیم.»

 

«ساروخ» اولین تجربه بلند لطفی محسوب می‌شود. او پیش از این سال‌ها به عنوان روزنامه‌نگار، نویسنده سینمایی و منتقد در مطبوعات حضور داشته و همچنین چند سریال و تله فیلم هم به عنوان نویسنده در کارنامه خود دارد.


دستیاری کارگردان برای چند کارگردان و ساخت چند فیلم کوتاه و مستند از دیگر فعالیت‌های لطفی به شمار می‌رود.
 

58246

منبع: خبرآنلاین