رئیس مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در ابتدای جاده چالوس خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی،گفت: برابر گزارش های دریافتی هم‌اکنون ترافیک در جاده‌ کرج چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر 5 این جاده سنگین گزارش شده است.
وی در ادامه گفت: همچنین در استان قزوین محورهای قزوین- رشت، قزوین- زنجان و قزوین- کرج و در استان خوزستان محور اندیمشک به خرم‌آباد بار ترافیک نیمه سنگین است.
مهماندار گفت: همچنین محور یزد-طبس و سیرجان به بندر عباس دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است و سایر جاده‌های کشور از ترافیک عادی و روان برخوردار است.
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی هم به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها،بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.
محور کرج-چالوس
- تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است.
- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج-چالوس از ساعت 12 روز گذشته جمعه 9 فرودین ماه الی ساعت 1 بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده است.
محور هراز
- تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.
- تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.
محور فیروزکوه
- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
محور قدیم قزوین –رشت
- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.
محور قدیم ساوه – همدان
- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین ماه از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع است.
گفتنی است، مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

4545

منبع: خبرآنلاین