کارلوس کروش لیست نهایی تیم ملی را برای بازی با قطر و اردوی امارات اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش لیست نهایی تیم ملی برای 3 بازی مهم انتخابی جام جهانی اعلام کرد لیستی که نه علی کریمی در آن هست ، نه عقیلی ، نه رحمتی و نه البته دانیال داوری . دروازه بان ایران- آلمانی که به تازگی شرایط حضور در تیم ملی ایران را پیدا کرده است ، بعد از صعود با براینشواینگ به بوندسلیگا به نظر می رسید در شرایطی که تیم ملی در غیاب رحمتی با حضور او تکمیل می شود با یک آسیب دیدگی ناگهانی ، از فهرست یاران کروش خط خورد تا تیم ملی بعد از دژاگه ، داوری را هم نداشته باشد . لیست نهایی کروش به این شرح است:

رحمان احمدی، سوشا مکانی، علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، پژمان منتظری، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، سیدهاشم بیک زاده، جواد نکونام، امید ابراهیمی، اندرانیک تیموریان، محمد نوری، مجتبی جباری، قاسم حدادی فر، غلامرضا رضایی، رضا قوچان نژاد، محمدرضا خلعتبری، محسن مسلمان، مسعود شجاعی، مهرداد اولادی، فرزاد حاتمی

نکته مهم این لیست دعوت از تعداد زیاد بازیکنان استقلال است. بازیکنانی مثل امیرحسین صادقی ، هاشم بیک زاده و فرزاد حاتمی 3 ملی پوشی هستند که کروش پیش از این کمتر از آنها در اردوها دعوت می کرد اما نتایج موفق استقلال سبب شده تا آنها هم لباس ملی به تن کنند. نکته دیگر لیست کروش حذف نام پرسپولیسی هاست. پولادی آسیب دیده خط خورده ، رضا حقیقی و کریم انصاری فرد هم جایی در میان بازیکنان مورد نظر کروش برای بازی با قطر قرار ندارند. البته جوان تر هایی مثل خانزاده ، خلیل زاده ، محسن مسلمان و امید ابراهیمی در فهرست نهایی قرار گرفته اند. محمد نصرتی و پژمان نوری دو بازیکن پا به سن گذاشته ای هستند که از این تیم جدا شدند تا کمی میانگین سنی تیم ملی نسبت به گذشته کمتر باشد.

4141

منبع: خبرآنلاین
"