سرمربی تیم ملی می گوید که هیچ مشکلی نیست و او تمام ملی پوشان را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار قطری مبنی بر شرایط آماده سازی تیم ملی ایران به چه صورتی بوده و آیا برای بازی فردا آماده هستید، گفت: بله آماده سازی خوبی را انجام داده ایم و برای موفقیت آماده هستیم.
وی در باره شرایط بازیکنان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم و آماده هستند و امیدوارم تا روز بازی اتفاقی پیش نیاید و مصدوم نداشته باشیم و البته با توجه به محدودیتهایی که فیفا برای این بازیها ایجاد کرده، خوشبختانه تمام بازیکنان تیم ملی را ر اختیار داریم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی در خصوص حساسیت بازی گفت: این بازی حساس است اما برای قطری ها حساسیت بیشتری دارد . ما سه بازی پیش رو داریم و هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است و تمام تمرکز ما روی این سه بازی پیش رو متمرکز شده است.
کروش در ادامه در خصوص نبود اتوبوس در فرودگاه برای منتقل کردن تیم ملی ایران به هتل گفت: قطعا قطر در حال آماده شدن برای جام جهانی 2022 است. این کشور می تواند جام جهانی را برگزار کند و اگر اتوبوس در زمان حضور تیم ایران در فرودگاه حاضر نبوده، پس فدراسیون فوتبال قطر نخواسته تا این اتفاق بیفتد. ما به این مسائل توجه نداریم و فقط آمده ایم فوتبال بازی کنیم و هدفمان رفتن به جام جهانی است و این موضوعات را باید ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری کند.
وی در پاسخ به اینکه آیا در امارات یک بازی دوستانه انجام داده اید و سه بر صفر بازی را واگذار کرده اید گفت: قطعا اطلاعات شما غلط است و ما در امارات تنها اردوی آماده سازی داشتیم نه بازی تدارکاتی و حضورمان تنها به دلیل برگزاری اردو بوده است.

251 41

منبع: خبرآنلاین