محمدرضا عارف می گوید به نفع حسن روحانی کناره گیری نمی کنم.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عارف در فیلم تبلیغاتی اش که شب گذشته پخش شد سئوالی درباره انصراف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را بی پاسخ گذاشت[ایـــنــــجــــا]. محمدرضا عارف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز پیش از ترک استان خراسان جنوبی گفت: برخی اخبار مبنی بر کناره‌گیری‌ام به‌نفع روحانی را تکذیب می‌کنم و این حرفها را شایعه می‌دانم.

به گزارش تسنیم وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که وی روحانی را اصلاح‌طلب می‌داند یا اصول‌گرا، گفت: این سؤال را از خودشان بپرسید، اما ظاهراً خودش اعلام کرده مستقل آمده است، به روحانی ارادت دارم و وی از دوستان است.
عارف ابراز امیدواری کرد 24 خرداد با حضور همه مردم در صحنه، انتخاباتی پرشور خلق شود.

در چند روز اخیر شایعه هایی درباره انصراف عارف به نفع حسن روحانی منتشر شده است. به نظر می رسد تکلیف استمرار نامزدی عارف در انتخابات ریاست جمهوری تا ستعت 20 فردا مشخص خواهد شد.

بر اساس جدول برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم، روز دوشنبه ساعت 20:00 دومین فیلم تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. شایع شده است که در این فیلم آبت الله هاشمی رفسنجانی از حسن روحانی حمایت کرده است. همین شایعه احتمال انصراف عارف به نفع روحانی را نیز به دنبال داشته است.

/2727

 

 

/2727

"