آندرانیک تیموریان می گوید در دیدار با کره هر تیمی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندرانیک تیموریان ستاره خط میانی تیم ملی کشورمان روز گذشته در مصاحبه با سایت اسپورتال کره در مورد دیدار ایران و کره گفت: «بازی خیلی مهمی برای ما و کره جنوبی خواهد بود. این بازی اصلا آسان نیست و هر تیمی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد، برنده مسابقه فردا است.»

خبرنگار این سایت درباره برد 6 بر 2 ایران مقابل کره می پرسد و تیموریان پاسخ می دهد: «این مربوط به گذشته است و نباید الان درباره گذشته حرف بزنیم چون در این صورت خودمان ر ا گول زده ایم. باید به آینده فکر کنیم. شرایط مسابقات خیلی فرق کرده است.»

او در پایان می گوید:‌ «نقاط ضعف کره را به خوبی می شناسیم. البته از ما نخواهید که زیاد دربازه تاکتیک های ایرن حرف بزنیم.»

آندو که این روزها شایعه سرخپوش شدنش بر سر زبان ها افتاده، در واکنش به پیشنهاد تیم فوتبال پرسپولیس می گوبد: «ممنون از اینکه تماس گرفتید، بابت پیشنهادتان متشکرم و از کار با دایی خاطرات شیرین و خوبی دارم اما من استقلالی هستم، همیشه استقلالی بوده ام، برادرم نیز استقلالی بوده است و برای همین نمی توانم پرسپولیسی شوم، برای علی آقا نیز در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم.»

252 41