فارس نوشت:

 محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در همایش خادم مظلوم که از سوی حامیان گفتمان سوم تیرماه در سالن سید‌الشهدای هفتم تیر برگزار شد، با بیان اینکه زندگی سه مرحله دارد که اولین آن از ازل تا این مرحله از دنیا بوده است. مرحله بعد، این دنیا و مرحله بعدی پس از این دنیاست، ادامه داد: ما از ازل بوده‌ایم و تا ابد نیز خواهیم بود اما در این دوره از زندگی، خداوند ما را در پایین‌ترین مرتبه یعنی خاک خلق کرده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ماموریت دوم در این کره خاکی، یک زندگی سعادتمند و سرشار از زیبایی است، گفت: زندگی بر پایه عقل، عدالت و بخشش است که موجب کمال کرامت انسان می‌شود. البته ماموریت اول نیز از دل تلاش برای ماموریت دوم می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این دو ماموریت نیازمند عواملی است، گفت: اولین نکته این است که انسان نیازمند الگوست. باید کسی در قله باشد و همه را به قله دعوت کند. دومین نکته آن است که انسان نیازمند راه است. نیازمند راهنماست، نیازمند کسی است که خود تجلی اسماء الهی در عالم باشد. نکته بعدی اینجاست که ما نیازمند امام هستیم و امام بالاترین هدیه خدا به عالم هستی و واسطه رحمت است.

گزیده سخنان وی از این قرار است:

* به خدا من خاک پای نوکران رده دهم امام زمان(عج) هم نیستم. بالاترین افتخار برای من این است که نوکر نوکران امام زمان(عج) باشم و شما عزیزان نوکران امام زمان(عج) هستید.

*فاصله بین ما و امام بسیار کم است. این ما هستیم که باید به سمت امام برویم، امام هست و همواره بوده است اما این جامعه بشری است که باید به درک امام برسد. اگر 1170 سال پیش انسان و جامعه بشری به نقطه میعاد می‌رسید، امام در آن زمان ظهور می‌کرد.

*رسیدن به امام در فطرت انسان‌ها است امروز در آمریکا، آمریکای لاتین، در آفریقا همه می‌گویند که ما منتظر هستیم.

*توهین‌های بسیاری به ما شد و در ایران سابقه نداشته است که چنین توهین‌هایی به دولت شود اما در اینجا یک کلمه می‌‌گویم ما سینه خود را برای هر سرنیزه‌ای آماده کردیم. اما محال است که کلمه‌ای خلاف عدالت و حقوق مردم بیان کنم.

*دولت احمدی‌نژاد پاک‌ترین دولت تاریخ دولت ایران است. در سال 89، رئیس این رژیمی که از ما دلخور است به خاطر اینکه همه رشته‌های آنها را پنبه کرده ایم گفت ما باید کاری کنیم که احمدی‌نژاد در ایران به یک ننگ تبدیل شود. بعدها معاون دولتی که سازمان ملل در آن زنجیر است در یک لجنه یهودی (که همه شما آن را می‌شناسید) گفت: ما ایران را در گوشه رینگ برده بودیم اما ناگهان عده‌‌ای آمدند و دولت را در دست گرفتند و آمریکا را منزوی کردند و حقانیت هسته‌ای ایران را به کرسی نشاندند. ما به این نتیجه رسیدیم که باید این دولت را از داخل بزنیم و یک سال و نیم است که موفق شدیم این دولت را زمین‌گیر کنیم.  به آنها می‌‌گویم که من تنها قطره‌ای از ملت ایران هستم، گفت: ما اربابی داریم که خواهد آمد و حال شما را خواهد گرفت.

*جمعی از پاکان و مومنان را حذف کردند و عده زیادی غصه‌دار شدند و مرتب نیز با من تماس می‌گرفتند. من در اینجا می‌گویم که اگر دلتان شکست به یاد امام زمان(عج) باشید. 1170 سال است که امام زمان در بین ماست و ما ایشان را نمی‌شناسیم.

/2929

 

منبع: فارس