محمود احمدی‌نژاد برای شرکت در اجلاس صادرکنندگان گاز به مسکو رفته بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیش از 100 نفر رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کردند.( ایــنــجــا) همسر احمدی​نژاد و همسران برخی معاونان، دستیاران و وزرای رئیس جمهور از جمله افرادی هستند که به همراه دولتمردان در این هیات اعزامی حضور دارند.

پیش از این بحث‌های زیادی درباره تعداد همراهان رئیس جمهور در  سفر به نیویورک به راه افتاده بود. حتی رئیس کمیسیون اصل نود اعلام کرده بود که از ریاست جمهوری لیست هیات همراه احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک را استعلام کرده ایم( ایــنــجــا). این ماجرا حتی به شکایت از نمایندگان مجلس هم کشیده شد. (ایــنــجــا)

این موضوعی بود که کاربران خبرآنلاین نیز در خبری که به همراهی هیاتی 100 نفره با احمدی‌نژاد در سفر به مسکو  اختصاص داشت به آن اشاره کردند. یک کاربر خبرآنلاین ذیل این خبر نوشته است: 100 نفر یعنی 75 درصد کمتر از سفر نیویورک آقای دکتر، از این صرفه​جویی متشکریم!

کاربر دیگری هم نوشته است: احتمالا آخرین سفر خارجی در دولتشان است و  می‌خواهند نهایت استفاده را ببرند.

برخی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین نیز به هزینه‌های این سفر اشاره کرده و نوشته بودند: «این‌ها با پول بیت المال می‌روند. ما که راضی نیستم». «اگر واقعا بیت المالی هست و بهش اعتقاد دارند من که راضی نیستم».

کاربر دیگری هم نوشته است: امیدوارم تجربه بشود که مردم شریف و زحمتکش که قشر ضعیف جامعه را تشکیل می‌دهند گول حرف‌های قشنگ حمایت از مظلومین را نخورند و سطح آگاهی‌شان را بالا ببرند و به سوابق و مدیریت توجه داشته باشند.

29219

 

 

منبع: خبرآنلاین