ایرنا نوشت:

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت :جلسه شورای عالی کار،قرار است نیمه دوم تیرماه برگزار شود و در این جلسه در رابطه با حق مسکن و خواروبار کارگران بحث می شود .

«اسدالله عباسی » به تامین سبد کالای ماه مبارک رمضان توسط کارفرمایان اشاره کرد و افزود: کارفرمایانی کار خود را درست انجام می دهند مورد حمایت ما نیزهستند و آندسته ازکارفرمایانی که سبد کالای ماه رمضان کارگران را در نظر نمی گیرند از شرکای اجتماعی قانونی ما به شمار نمی آیند .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همچنین در حاشیه نشست مشترک با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به خبرنگاران گفت : افزایش مابه التفاوت قیمت داروها که به بیمه تحمیل شده است ، از طریق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پرداخت می شود .
عباسی اظهار داشت :این مابه التفاوت همچنین از طریق دولت به عنوان جبران کسری و بخشی از مطالبات بیمه ها نیز می تواند پرداخت شود .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک ماه دیگر به تنفیذ دولت باقی مانده است اظهارداشت : من به قول و قرارهایی که در مجلس شورای اسلامی داده ام ، عمل کرده ام که یکی از آنها به رفع مشکل بازنشستگان صندوق فولاد مربوط می شود که تا پایان اردیبهشت ماه امسال حقوق آنها پرداخت شد .
عباسی در ادامه افزود : در صدد هستیم که حقوق مربوط به پایان خرداد ماه آنها نیز پرداخت شود تا اینکه حقوق آنها در تیرماه به روز شود .
وی به بیمه تکمیلی طلایی بازنشستگان نیز به عنوان یکی از وعده های انجام شده در دوران صدارتش اشاره کرد وگفت: این بیمه برای بازنشستگان انجام شده است
وی افزود : حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار بازنشسته بیمه طلایی بازنشستگان در خرداد ماه سال گذشته تحت پوشش قرار گرفتند که قول دادیم تا افراد تحت تکفل آنها نیز تحت پوشش این بیمه قرار گیرند که امسال این کار انجام شد و اکنون شمار بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها که تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند به دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن می رسد.

3131

منبع: ایرنا
"