نماینده کهکیلویه و بهمئی در مخالفت با کابینه درباره حضور افراد منتسب به فتنه سخنانی گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام علی محمد بزرگواری در مخالفت با کابینه روحانی گفت: در مجلس باید مدرس حاکم باشد نه روح چاخان گویی و وکیل الدوله بودن. خود این وزرا که اکثرا رای می آورند به این چاپلوس ها می خندند. من شاهد بودم کسانی که تا دیروز دست احمدی نژاد را می بوسیدند امروز  چه حرف هایی می زنند.

بزرگواری در ادامه گفت: گفتند بگذارید تهرانی ها حرف بزنند. من سید هستم و لر تبار و می خواهم از مناطق محروم حرف بزنم کسی که به مناطق محروم رسیدگی نکند من با چماغ لری با آن برخورد می کنم

لاریجانی به شوخی و با مزاح گفت: چماغ لری سنگ است.

بزرگواری در ادامه گفت: در دولت اصلاحات و دولت نهم و دهم شعار جوان‌گرایی گوش فلک را کرد کرد اما برویم از صندوق عتیقه آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی وزیر در بیاوریم؟ برخی از این وزرا را بخواهیم در برخی پروژه‌ها ببریم، باید سرم به آنها وصل کنیم. وقتی در رأس این نظام رهبری عزیز در طول 4 سال از فتنه 88 سخن می‌گویند که فتنه‌گران مملکت ما را به پرتگاه سقوط می‌بردند و نظامشان را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده بودند، آیا رواست که از اهالی و طرفداران فتنه در کابینه استفاده کنیم؟ از کسانی که به نمایندگی از سران فتنه در جلسه با رهبری شرکت کردند؟ باز برویم از همین‌ افراد استفاده کنیم و آرامش کشور را به هم بزنیم؟ چرا حرف اساسی نزنیم؟ چرا اگر از فتنه حرف بزنیم، می‌گویند اینها افراطی هستند؟ پس رهبری اولین افراطی است!

وی اضافه کرد: ما با فتنه‌گران سر سازش نخواهیم داد. هزینه‌های بزرگی را به نظام تحمیل کردند. فقط از خدا می‌ترسم. از هیچ کس نمی‌ترسم. ما دوست شما هستیم و می‌خواهیم تعامل شما را پاسخ بدهیم. ما از انتخاب خیلی از وزرا و معاونان تشکر می‌کنیم اما بگذارید روی آنها که حرف داریم، حرف‌مان را بزنیم.

این نماینده تأکید کرد: آقای زنگنه بیاید و باز هم آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی بیاید و میدان‌دار شود؟ نباید به او رأی داد. این آقازاده‌های دله‌دزد به نظام و روحانیت خیلی ضربه زدند.

لاریجانی در تذکر به بزرگواری گفت: این سخنان درست نیست درباره برنامه صحبت بکنید.

بزرگواری افزود: امام راحل و شهدا از ما می‌خواهند نگذاریم نااهلان حاکم شوند. من کسی هستم که میکروفون رئیس مجلس را گرفتم و علیه فتنه شعار دادم. من تشکر می کنم که از نیروهای خوب مثل آقای رحمانی فضلی و پورمحمدی و نهاوندیان استفاده کردید.

27219

 

 

 

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها

"