متقاضیان مسکن مهر پردیس در فازهای ۱۱ و ۸ تا پایان شهریور ماه مهلت دارند، موجودی خود را از ۵ میلیون تومان به‌ترتیب به ۱۴ و ۲۱ میلیون تومان افزایش دهند، والا نام آنها از سامانه حذف می‌شود.

شرکت عمران شهر پردیس در اظلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره چهار به اطلاع عموم متقاضیان محترم مسکن مهر شهر جدید پردیس می‌رساند، به‌منظور ساماندهی بهتر و تسریع در ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر در فازهای مختلف شهر جدید پردیس و بر اساس تصمیم اتخاذشده، ثبت‌نام‌کنندگانی که تاریخ ثبت‌نام ایشان قبل از 1391/12/29 و شماره حساب متمرکز مسکن مهر ایشان اعلام گردیده است و کمتر از 5 میلیون تومان به حساب خود واریز نموده‌اند، فقط تا پایان شهریور ماه 1392 مهلت دارند نسبت به تکمیل موجودی خود طبق اطلاعیه شماره چهار اقدام فرمایند.

برپایه این اطلاعیه، چنانچه متقاضی واحد مسکن مهر در فاز 11 (کوزو پارس) می‌باشند، ‌مبلغ واریزی خود را حداقل به 14 میلیون و در صورتی که متقاضی واحد در فاز 8 (دره بهشت) هستند، حداقل به 21 میلیون تومان افزایش دهند، در غیر این‌‌صورت پس از پایان شهریور 1392 نسبت به حذف نام ایشان از سامانه اقدام می‌گردد. بدیهی است بعد از حذف از سامانه امکان برگشت ایشان به هیچ وجه فراهم نخواهد شد.

3131

منبع: خبرآنلاین
"