معاون توسعه حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خسارات وارده به دامدار لرستانی که از شلیک به پلنگ حمله ور به گله اش خودداری کرده، به زودی به او پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با تقدیر از اقدام ارزشمند چوپان لرستانی که با وجود مورد حمله قرار گرفتن گله اش توسط پلنگ حاضر به شلیک به سمت پلنگ نشده، گفت: بلافاصله مراتب از مدیرکل استان لرستان پیگیری شد و ایشان با تایید این گزارش اعلام کرد که نوروز حیدری دامدار لرستانی و از علاقمندان به محیط زیست این اقدام قابل تقدیر را انجام داده است.

 مجابی گفت : بلافاصله بنده در نامه ای از مدیر کل استان خواستم که سریعاً میزان برآورد خسارات وارده به این دامدار انجام گرفته و پرداخت شود.

به گفته معاون سازمان محیط زیست افزون بر پرداخت خسارت گوسفندان، از مدیرکل استان خواسته شد به نحو شایسته ای از این چوپان فهیم قدردانی و تشکر شود تا این اقدام به عنوان یک عمل ارزشی و شایسته در حفاظت محیط زیست مورد توجه تمامی طرفداران و دوستداران محیط زیست قرار گیرد.

47232

منبع: خبرآنلاین
"