فارس نوشت:

علی کفاشیان در خصوص سفرش به اصفهان در ابتدا با رد شایعه سانحه رانندگی اش در بازگشت به این شهر گفت:به منظور بازدید از امکانات و تجهیزات فوتبال همدان به این شهر سفر کرده بودیم چون که قرار است سال آینده میزبان رقابت‌های آسیایی نونهالان باشد، البته نواقصی هم وجود داشت که مسئولان هیئت فوتبال همدان قول دادند تا اسفندماه آن را برطرف کنند. بنابراین تا برگزاری رقابت‌های زیر 14 سال آسیا همه مشکلات رفع و همدانی‌ها برای میزبانی سال آینده آماده خواهند شد. ضمن اینکه من هم سالم هستم و در مسیر بازگشت هیچ اتفاقی برایم رخ نداده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با مسئولان فدراسیون فوتبال و کی‌روش در برزیل در تماس بوده است یا خیر، گفت: تماسی با آنها نداشتم و مشکل خاصی نبوده است. ضمن اینکه قرار است امشب قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی در حضور نبی و کی‌روش در برزیل انجام شود.

کفاشیان در مورد اینکه علاقه دارد با کدام تیم در جام‌جهانی هم‌گروه شویم گفت: در هر گروهی باشیم تفاوتی نمی‌کند چرا که همه تیم‌ها می‌خواهند از گروهشان صعود کنند. برخی مواقع حتی تیم‌های آسان از تیم‌های قدرتمند هم قوی‌تر می‌شوند و خود را به عنوان پدیده معرفی می‌کنند بنابراین باز هم تأکید می‌کنم که فرقی نمی‌کند در کدام گروه باشیم.

وی یادآور شد: هر قرعه‌ای که برای ما بیفتد باید تیم ملی ایران باشیم و خوب بازی کنیم. بازیکنان ما باید در جام جهانی تلاش کنند تا موفق شویم. برای حضور در این رقابت‌ها هم هر تیمی که به جام جهانی رسیده است حتماً عملکرد خوبی داشته تا توانسته بلیت برزیل را اوکی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه علاقه شخصی‌اش هم‌گروهی با چه تیمی است تأکید کرد: امشب و پس از مشخص شدن گروه ایران این موضوع را اعلام می‌کنم(باخنده)

وی در مورد سرمربی تیم امید ایران گفت: سرمربی تیم امید تا یکی دو هفته آینده مشخص می‌شود. صحبت‌ها و مذاکراتی شده اما هنوز چیزی نهایی نیست. من هم می‌دانم که وقت کمی تا مقدماتی المپیک برزیل باقی مانده بنابراین قصد داریم به سرعت سرمربی امید را نهایی کنیم.کفاشیان در مورد گزینه‌های احتمالی از جمله منصوریان و ویسی عنوان کرد: همه مربیان مد نظر ما هستند البته منصوریان گرفتار تیم  زیر 22 سال است و با ویسی نیز صحبتی در این مورد نداشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: پس از مشخص شدن قرعه ایران و بازگشت کی‌روش به کشورمان با حضور کادر فنی و تیم ملی و مسئولان فدراسیون در خصوص بازی‌های دوستانه به سرعت تصمیم‌گیری خواهیم کرد. در مورد تورنمنت آمریکا هم هنوز مورد خاصی نهایی نشده است.

وی در پایان در مورد اینکه تیم ملی ایران به عنوان تنها کشور حاضر در جام جهانی با برند آل اشپورت در برزیل حاضر خواهد شد، گفت: به زودی قراردادمان با آل اشپورت نهایی می‌شود. نمونه‌ای از پیراهن تیم ملی را برای فیفا ارسال خواهیم کرد. در این خصوص هم مشکل خاصی وجود ندارد.

 

251 41

منبع: خبرآنلاین