"نرماندی" نام گوشی های نوکیا مجهز به اندروید است که 2014 راهی بازار می شود.

 

منابع موثق به سایت Verge گفتند استراتژی نوکیا عرضه گوشی های ارزان قیمت اندرویدی است تا بتواند بازار ارزان قیمت ها را همچو سابق در دست خود بگیرد.

بر این اساس نوکیا دنبال چیزی مشابه آنچه آمازون به عنوان اندروید بهینه سازی روی کیندل فایر خود نصب کرده، است.

در واقع آنچه نوکیا تحت عنوان "آشا" ی ارزان قیمت در سال 2013 عرضه کرد را باید در مورد "نرماندی" معتبر بدانیم.

استراتژی عرضه آشا در نوع خود خوب بود و حالا نرماندی قرار است این نقش را برعهده بگیرد، البته این بدان معنی است که دسترسی به اپ های متنوع اندرویدی با گوشی های ارزان قیمت، کمتر می شود.

این منابع البته دسترسی به اپ های بزرگی مانند اسکایپ و ... در گوشی های نرماندی را تایید کرده و گفته اند بسته به نوع معامله مایکروسافت با اتحادیه اروپا و سیاستهای نوکیا در منطقه، سال 2014 راهی بازار مصرف خواهد شد.

منبع: اسلش گی یر

56501

 

 

منبع: خبرآنلاین