برای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به سازمان وظیفه عمومی و همچنین افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات سامانه پیامکی سازمان وظیفه عمومی ناجا راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان وظیفه عمومی ناجا با راه اندازی یک سامانه پیامکی به نام کد" سخا"،از این پس بیشتر خدمات اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان را از این طریق اعلام می کند.

با راه‌اندازی سامانه به شماره 110206010 امکان دسترسی به انواع خدمات سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارسال پیامک‌ فراهم خواهد بود.

برای بهره‌مندی از این خدمات مشمولان باید تنها یک کد که به آن کد سخا گفته می‌شود را با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 دریافت کنند. مشمولان باید برای طرح پرسش خود علامت سوال(؟) را به شماره سامانه پیامک فرستاده و پس از آن برای اطلاع از آخرین وضعیت مشمولی خود عدد 1 را به همراه کد سخا و کد ملی به این سامانه ارسال کنند.

برای اطلاع از نحوه رسیدگی به پرونده باید عدد 2 را به همراه کد سخا و کد ملی به سامانه کد 110206010 ارسال کرد و برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به تعویض کارت نیز باید عدد 3‌، کد سخا و کد ملی به این سامانه فرستاده شود.

47232

 

 

منبع: خبرآنلاین
"